Úvodní stránka » Obchody, služby a řemesla » Nová situace v nákupním chování

Nová situace v nákupním chování

Vzhledem ke koronavirové situaci ve světě se mění i nákupní chování obyvatel. Lidé se snaží co nejvíce záležitostí řešit online.

Novým požadavkům se přizpůsobují nejen prodejci zboží, ale i poskytovatelé některých služeb a vzdělávání a mnohé úřední úkony již lze vyřídit také online.
V online prostředí se pohybuje stále více zákazníků a firmy, které chtějí držet krok s požadavky trhu, musí přizpůsobovat své prodejní chování. S nárůstem počtu online prodejců zákazníci nakupují od těch dodavatelů, kteří jim nabídnou další výhody. Ať už se jedná o platbu kartou, možnost vrácení zboží zdarma, další služby spojené s dodáním zboží, virtuální realita a podobně.
Zákazníci rychle poznají, že nákup online je pohodlnější a rychlejší. Lze tak předpokládat, že i po ukončení veškerých protiepidemiologických opatření většina zákazníků bude stále využívat online nákupy.
Pokud je to jen trochu možné, rozšiřte svůj klasický prodej o prodej online. Nenechte si ujet vlak. Zkušení pracovníci naší společnosti ANERI s.r.o. z Liberce vám pomohou. Upravíme váš web a zřídíme e-shop. Poradíme vám také s dalšími úkony, které jsou pro provoz úspěšného e-shopu potřebné.

FIREMNÍ PORADNA

MARKETINGOVÁ STRATEGIE

Nová situace v nákupním chování

Štítky: , ,

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*


9 × šest =